loading...
آنتی حسرت (در حسرت ساحل سرد)
رها بازدید : 23 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (2)

شوخی سرم میشه چون اصلا از حرفای که بهم میزنی ناراحت نمیشم ولی اینو شدم!

میدونی چرا ؟چون دیگه تنها نیستی(حالا دیگه نیاز به من نداری/قلبت گنجایش دونفرو داره / شوهر و بچت)

تاحالا هم داشتی تحملم میکردی تا تنها نباشی    میدونم الان دیگه مجبور نیستی آخه از تنهایی در اومدی

بازم میگم خوشحالم آخه حتی اگه علی هم محلت نزاره دلت خوشه بچته

از این به بعد باید بگم دوستتون دارم 

ام بدون تموم لیلی های دنیا نامردن

نگران منم نباش عادتم شده تنهایی بیخیال غمت نباشه

خواهش میکنم به ۹۳۳ نزنگ اس نده

وگرنه مجبورم خاموش کنم

باشه بابت همه چیز عذر میخوام

ببخشید 

دست بر دلم نگذار . . .

میسوزی . . .

داغ خیلی چیزها بر دلم مانده . . .


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
محبتـــ رو وقتـــی یاد گرفتـــم کــه قصــه ی پســر کوچولویـــی رو شنیــدم که وقتـــی داشتــــ بـــارون میومــد سرشـو رو به آســمون بلند کرد و گفتــــ:خدایــا گریــه نکن درستـــ میشــه...... ملـکــــــــــــه احســـــــــــاس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 119
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 58
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 58
  • بازدید ماه : 64
  • بازدید سال : 193
  • بازدید کلی : 3,127