loading...
آنتی حسرت (در حسرت ساحل سرد)
رها بازدید : 8 جمعه 25 بهمن 1392 نظرات (0)

مــهر تــمام شــد امـــا بــي مـهري تــو همــچنان ادامــه دارد ................. 

   

رويـا هـا را ول کن دلم هـيـچ " تـو "يي دوستت نداشته

 حـتـي " تـو"هـاي رويــاهـايـت نـيـز بـا " تـو " هـاي ديگر رفـتـه انـد

 بـلـند شـو رويـــا ديـدن بس اســــــت !!!

 قصــــه خـــوابيدن وجـدان ها ، رويِ خـــوابيدن اصحـاب کهف را سفيـد کرده است 

... خُدايــا آيــه اي هم بـراي ايـن نـازل کن

   

ايــن روزهـــا حــــال ِ ســـوالــي را دارم کـــه هـمـيـشـه بــه آن پـــاســخ ِ اشـتـبـاه مـي دهــنـد . . . 

 

لاشه ي عاشقي ام سگ خورِ نامرديِ تو اين قدر خون به دلم هــــست که هارت کند . . .  

 

اخطار! مردي و مردانگي هيچ ربطي به هم ندارند گول شباهت ظاهري کلمات را نخوريد ! 

 

ظرفيتــــ پشتــــ تكميل استــــ . . .

لطفا از جلو خنجــــر بزنيــــد 

 

خاطِراتتو تو ذِهنَم وَرق مي زَنم , تَنها زِير بَرف وَ بارونا قَدَم مي زَنم

 

به احترام رفتنت.. کلاهى که بر سرم گذاشتى را برمى دارم..

 

تا وقتي که نميشه مخاطب خاص رو از اينترنت دانلود کرد 

با من از پيشرفت تکنولوژي حرف نزنين

 

بيا بشين يه چيزي بهت بگم.. به کسي نگيا... 

هيچکي ارزش دوس داشتن نداره.. حالا برو

 

مـُـسـآفـر کناري ام که پـيـاده شـد 

پـنـجـره اي گـيـرم آمـد 

بـاقـي مـسـيـر را گـريـسـتـم . . . 

 

نشاني ام عوض نشده ؛ هنوز در همين خانه ام...! 

فقط ديگر زندگي نمي کنم ... 

 

بعضي وقتا دلم ميخواد به جاي نوشتم نقاشي بکشم.... 

 

خدا تقلب کــرد رنگ هاي ِ پاييـز اش را ! از چشمان ِ تـــو 

   

تا ميخواهم دستم را از دستت جدا کنم ؛ صبر مي آيد . ... چقدر اين عطسه هاي پاييزي را دوست دارم

 

گويي ميروي يا ميروم ... در هر صورت تقدير شکست داد ما را ...

 

روزهاي باروني رو خيلي دوست دارم .... 

معلوم نميشه منتظر تاکسي هستي يا آواره خيابونها ؟! 

بخار توي هوا مالِ سرماست؛ يا دود سيگار ؟! 

روي گونه ات اشکه يا دونه هاي بارون ...!!!

 

 تار .. ! دو تار .. ! سه تار ... !

 بیخــــال تمـــام اینهـــا امشـــب اجرای زنده ی موهای تــوست ...! .

 

 فقــط نگـــرآن اینـــم ... ! 

نگـــاه هــای ســـردت که جمـع شــوند چیکـــارشون میــکـنی ؟ 

هـــنوز هـــم که مـــرده ام نگـــرآن تـــوام ... عجـــب احمـــقی هـــستم من...

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
محبتـــ رو وقتـــی یاد گرفتـــم کــه قصــه ی پســر کوچولویـــی رو شنیــدم که وقتـــی داشتــــ بـــارون میومــد سرشـو رو به آســمون بلند کرد و گفتــــ:خدایــا گریــه نکن درستـــ میشــه...... ملـکــــــــــــه احســـــــــــاس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 119
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 35
  • بازدید سال : 164
  • بازدید کلی : 3,098