loading...
آنتی حسرت (در حسرت ساحل سرد)
رها بازدید : 8 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (0)

دلم گرفته بود،جمعه رفتم کوه!

از ته دلم داد زدم  ﺑﺎ ﻣﻦ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝﻣﯿﮑﻨﯽ ؟
ﺑﻌــﺪ ﺷﻨﯿﺪﻡ :
……
ﺑـــــــــــــــــــﺎﻣـــــــــــــــــــــــــﻦﺍﺯﺩﻭﺍﺝﻣــــــــــــــــــــﯿﮑﻨـــــــــــــــــــــــﯽ؟
ﺑــــــﺎ ﻣــــــــــﻦﺍﺯﺩﻭﺍﺝﻣـــــــــﯿﮑﻨـــــــــــــــﯽ؟
ﺑـــﺎ ﻣــــــﻦ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝﻣــــﯿﮑﻨـــــــﯼ؟
ﺑـﺎ ﻣــــﻦ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝﻣـــﯿﮑﻨــﯽ؟
ﺑﺎ ﻣﻦ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﻣﯿﮑﻨﯽ؟
ـــ ﺑَﻌﺪﺵ ﭼﻮﻥ ﺁﻣﺎﺩﮔﯽ ِ ﺍﯾﻦﻫﻤﻪ ﺧﻮﺍﺳﺘﮕﺎﺭﻭ ﺑﺎ ﻫﻢﻧﺪﺍﺷﺘﻢ ﺍﻭﻣﺪﻡ ﭘﺎﯾﯿﻦ ﮐﻪ ﺍﺩﺍﻣﻪ ﺗﺤﺼﯿﻞ ﺑﺪﻡ.

 ههه اعتماد به نفسم زیاد شدش

 

بعضي فکر مي کنند منصفانه نيست که


خدا کنار گل سرخ خار گذاشته است


بعضي ديگر خدا را ستايش مي کنند که کنار خارها گل سرخ گذاشته است

 

 

هفت شهر عشق

شهر اول*نگاه و دلربایی

شهر دوم*دیدار واشنایی

شهر سوم*روزهای شیرین و رویایی

شهر چهارم*رقیب و بی وفایی

شهر پنجم*گله و فکر رهایی

شهر ششم*وداع و جدایی

شهر هفتم*اشک و تنهایی

.

.

.

پسر به دختر گفت اگه یه روز به قلب احتیاج داشته

اولین نفری هستم که میام قلبمو با تموم وجودم تقدیتم

میکنم دختر لبخند زد و گفت ممنونم.

تا اینکه یه روز این اتفاق افتاد.حال دختر خوب نبود و نیاز

فوری به قلب داشت.از پسر خبری نبود دختر با خودش

میگفت میدونی که هیچوقت نمیذاشتم تو قلبتو به من

بدی و به خاطر من خودتو فدا کنی.این بود این حرفات.

حتی برای دیدنم هم نیامدی شاید من دیگه هیچوقت

زنده نباشم ارام گریست و دیگر هیچ نفهمید.چشمانش

را باز کرد دکتر بالای سرش بود به دکتر گفت چه اتفاقی

افتاده؟ دکتر گفت نگران نباشید پیوند قلبتون با موفقیت

انجام شده شما باید استراحت کنید در ضمن این نامه

برای شماست دختر نامه را برداشت اثری از اسم روی

پاکت دیده نمیشد بازش کرد و درون ان چنین نوشته 

شده بود.

"سلام عزیزم"

الان که این نامه رو میخونی من در قلبت زنده ام ازدستم

ناراحت نباش که بهت سر نزدم چون میدونستم اگه بیام

هرگز نمیذاری که قلبمو بهت بدم پس نیومدم تا بتونم

این کارو انجام بدم امیدوارم عملت موفقیت امیز باشه.

 (عاشقتم بی نهایت)

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
محبتـــ رو وقتـــی یاد گرفتـــم کــه قصــه ی پســر کوچولویـــی رو شنیــدم که وقتـــی داشتــــ بـــارون میومــد سرشـو رو به آســمون بلند کرد و گفتــــ:خدایــا گریــه نکن درستـــ میشــه...... ملـکــــــــــــه احســـــــــــاس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 119
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 79
  • بازدید سال : 208
  • بازدید کلی : 3,142