loading...
آنتی حسرت (در حسرت ساحل سرد)
رها بازدید : 12 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (0)

یه روز یه پسر انگلیسی میاد با طعنه به یك پسر مسلمون میگه:

چرا خانوماتون نمیتونن با مردا دست بدن یا لمسشون كنن؟؟ یعنی مردای مسلمون اینقدر شهوت پرستن كه نمیتونن خودشون رو تحمل كنن؟؟

پسر مسلمون لبخندی میزنه و میگه:

ملكه انگلستان میتونه با هر مردی دست بده؟و هر مردی ملكه انگلستانو لمس كنه؟

پسره انگلیسی با عصبانیت میگه:

نه!مگه فرد عادیه فقط افراد خاصی میتونن با ایشون در رابطه باشن!!!

پسر مسلمون میگه:

خانومای ما همه ملكه هستن …

 

زاهدی گوید:

جواب چهار نفر مرا سخت تکان داد . اول مرد فاسدی از کنار من گذشت و من گوشه لباسم را جمع کردم تا به او نخورد . او گفت:

ای شیخ ! خدا می داند که فردا حال ما چه خواهد بود!

دوم مستی دیدم که ...

افتان و خیزان راه می رفت. به او گفتم: قدم ثابت بردار تا نیفتی . گفت:

تو با این همه ادعا قدم ثابت کرده ای؟

سوم کودکی دیدم که چراغی در دست داشت. گفتم: این روشنایی را از کجا اورده ای ؟ کودک چراغ را فوت کرد و آن را خاموش ساخت و گفت:

تو که شیخ شهری، بگو که این روشنایی کجا رفت؟

چهارم زنی بسیار زیبا که درحال خشم از شوهرش شکایت می کرد . گفتم: اول رویت را بپوشان ،بعد با من حرف بزن .

گفت: من که غرق خواهش دنیا هستم ، چنان از خود بی خود شده ام که از خود خبرم نیست .تو چگونه غرق محبت خالقی که از نگاهی بیم داری؟

...و این دو بیت را نیز بخوانید:

شیخی به زنی فاحشه گفتا :مستی

هر لحظه به آغوش یكی پیوســـــتی

گفــــتا كه من آنچه می نمایم هستم

آیا تو چنان چه می نمایی هســـتی؟!

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
محبتـــ رو وقتـــی یاد گرفتـــم کــه قصــه ی پســر کوچولویـــی رو شنیــدم که وقتـــی داشتــــ بـــارون میومــد سرشـو رو به آســمون بلند کرد و گفتــــ:خدایــا گریــه نکن درستـــ میشــه...... ملـکــــــــــــه احســـــــــــاس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 119
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 74
  • بازدید ماه : 145
  • بازدید سال : 274
  • بازدید کلی : 3,208