loading...
آنتی حسرت (در حسرت ساحل سرد)
رها بازدید : 8 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (0)

به کدامین بهانه مرا اینگونه به دنیایت پیوند زدی ....

که اینگونه محتاج بودنت شده ام ؟؟؟؟

__________________________________________________________________________________

دیشب در خواب ناگهان خدا در گوش من گفت:

تو را چه به عشق. . .

گفتم چرا؟

گفت تو خوابی و عشقت در آغوش دیگریست  . . .

لبخندی زدم و گفتم :

خدایا این مخلوق توست . . .

شاید تو خوابی که خبر از رسم دنیایت نداری . . .

________________________________________________________________________________

هیچکس نفهمید . . .

شاید شیطان عاشق حوا بود که برای آدم سجده نکرد . . .

_________________________________________________________________________________

خدایا کودکیم را گرفتی جوانی ام را دادی . . . .

عقلم را گرفتی عشق را دادی . . .

عشق را گرفتی و تنهایی را دادی . . . 

خنده هایم را گرفتی و غم را دادی . . .

آرزوهایم را گرفتی و حسرت ها را دادای .. . .

خدایا برگرد . . .

من هنوز نفس میکشم . . .یادت رفت نفسم را بگیری . . .

_________________________________________________________________________________

خسته ام . . . .

نه اینکه کوه کنده باشم . . . .نه . . .

دل کنده ام . . . .

 

_________________________________________________________________________________

گرمای تنت ارزانی همان لاشخورها . . . .

من سرمای تنم را به گرمای هوست ترجیح میدهم . . .

_________________________________________________________________________________

گاهی حجم دلتنگی هایم آنقدر زیاد  میشود که دنیا با تمام وسعتش برایم تنگ میشود . . .

دلتنگ کسی که گردش روزگارش به من که رسید از حرکت ایستاد . . .

دلتنگ کسی که دلتنگی هایم را ندید . . .

دلتنگ خودم . . .

دلتنگ تو لعنتی . . .

________________________________________________________________________________

گاهی دلم به اندازه ی یک مجلس ختم میگیرد . . .

حتی اگر تمام خیابان ها را آذین بسته باشند . . .

کاش بودی عزیز لعنتی ام . . .

کاش . . .

________________________________________________________________________________

گاهی باید بگذری و بروی رفیق . . . .

وقتی میمانی وتحمل میکنی از خودت یک احمق میسازی . . .

_______________________________________________________________________________

مهلت بده لعنتی . . . .

قبول . . . . میروم . . .

فقط پایت را بردار تا غرورم را جمع کنم . . . .

 

__________________________________________________________________________________

میدانی رفیق . . .

دلم یک آمدن میخواهد بی هیچ رفتنی . . .

و یک همدم که خیانت نداند . . .

__________________________________________________________________________________

 

خیالی نیست . . .

قرار است از فردا به افتخارت فاحشه شوم . . .

شاید هم خوابگی و آغوشت نصیبم شود . . .

آخر شنیده ام فاحشه پسند شده ای  لعنتی . . .

 

________________________________________________________________________________

 

چقدر سخت است نمرده باشی وازت بخواهد گورت را گم کنی . . . .

 

________________________________________________________________________________

 

به سلامتی پسری که به دوست دخترش گفت :

روزی که جلوی دختری غیر از تو زانو بزنم . . . روزیه که بخوام بند کفش دخترمون رو ببندم . . .  به سلامتی . . .

 

________________________________________________________________________________

 

دست بر دلم نگذار . . .

میسوزی . . .

داغ خیلی چیزها بر دلم مانده . . .

 

_______________________________________________________________________________

 

سیاهی لبهایم از سیگار و قلیون نیست . . .

لبهایم عزادار حرفهای نگفته دلم است . . .

 

________________________________________________________________________________

 

چقدر زیباست کسی را دوست بداریم . . .نه از روی نیاز . . .نه از روی اجبار . . .و نه از روی تنهایی . .

فقط برای اینکه ارزش دوست داشتن را دارد . . .

 

________________________________________________________________________________

 

این روزها

بیشتر از هر زمانی

دوست دارم خودم باشم !!

دیگر نه حرص بدست آوردن را دارم

و نه هراس از دست دادن را .....

هرکس مرا میخواهد بخاطر خودم بخواهد

دلم هوای خودم را کرده است ...

همین...

 

________________________________________________________________________________

 


آهسته بیا

چیزی هم ننویس

نظر هم نگذار

همان که بخوانی بس است

من به بی محلی آدمها عادت دارم

 

________________________________________________________________________________

 

تلخ است ،

همه فکر کنند سرت شلوغ است ،

و تنها خودت بدانی چقدر

 تنـــهایی ...

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
محبتـــ رو وقتـــی یاد گرفتـــم کــه قصــه ی پســر کوچولویـــی رو شنیــدم که وقتـــی داشتــــ بـــارون میومــد سرشـو رو به آســمون بلند کرد و گفتــــ:خدایــا گریــه نکن درستـــ میشــه...... ملـکــــــــــــه احســـــــــــاس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 119
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 61
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 93
  • بازدید ماه : 164
  • بازدید سال : 293
  • بازدید کلی : 3,227