loading...
آنتی حسرت (در حسرت ساحل سرد)
رها بازدید : 14 پنجشنبه 05 دی 1392 نظرات (1)

                                                                                

 

 

                                            عزیزم علاوه بر خواب و خوندن انشالا غذا میخوری دیگه!

 

                                            دوست دارم ولی میخوام تا بعد امتحانم گوشیمو خاموش کنم

 

                                             نمیتونم درس بخونم خیلی ذهنم مشغوله بابت شارز ممنون

                                    

                                           ذهنمو درگیر نکردم چون حدس زدم تو باش  

 

                                           اصلا حوصله درس خوندن ندارم   باید بخونم ولی درگیرم بیخیال

 

                                            دووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووست

 

                                           دارررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررم

 

                                         فداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااات

 

                                          عشششششششششششششششششششششششقم

 

                                        مواظب خودم هستم توهم باش

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط کسب درآمد عالی از سایت یا وبلاگ در تاریخ 1392/10/05 و 12:08 دقیقه ارسال شده است

سلام . دوست عزیز .
ماشااله با این همه بازدیدی که وبلاگت داره می تونی حسابی ازش پول در بیاری .
کاری که خودم دارم انجام میدم و خداییش راضی هستم .
سایتی بهت معرفی می کنم که خودم هم دارم استفاده می کنم فقط کافیه ثبت نام کنی و نیم ساعت کدش رو توی وبلاگت بزاری اگه راضیت نکرد سریعا کد رو بردار ولی مطمئن باش مثله خود من مشتری دائمی این سایت می شی .
کافیه وارد این آدرس بشی :
http://lipop.ir/user/signup/ref:21
و ثبت نام کنی و کدش رو بزاری توی سایتت اون وقت بعد از چند روز که حسابت به ده هزار تومن رسید درخواست برداشت بده و همون روز پولت رو توی حساب بانکیت تحویل بگیر .
دوست عزیز توی این دوره زمونه که هزینه های زندگی زیاده نباید شانس پول درآوردن راحت و بی دردسر رو از دست داد .
فقط نیم ساعت امتحانش کن و خوشت نیومد دیگه استفاده نکن .


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
محبتـــ رو وقتـــی یاد گرفتـــم کــه قصــه ی پســر کوچولویـــی رو شنیــدم که وقتـــی داشتــــ بـــارون میومــد سرشـو رو به آســمون بلند کرد و گفتــــ:خدایــا گریــه نکن درستـــ میشــه...... ملـکــــــــــــه احســـــــــــاس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 119
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 50
  • بازدید ماه : 121
  • بازدید سال : 250
  • بازدید کلی : 3,184