loading...
آنتی حسرت (در حسرت ساحل سرد)
رها بازدید : 8 شنبه 30 آذر 1392 نظرات (0)

از چهره ی طبیعت افسونکار
بر بسته ام دو چشم پر از غم را
تا ننگرد نگاه تب آلودم
این جلوه ها ی حسرت و ماتم را

 1

من که پشت پا زدم به هر چه هست و نیست
تا که کام او ز عشق خود روا کنم
لعنت خدا بمن اگر بجز جفا
زین سپس به عاشقان با وفا کنم

 

ای ستاره ها که بر فراز آسمان
با نگاه خود اشاره گر نشسته اید
ای ستاره ها که از ورای ابرها
بر جهان ما نظاره گر نشسته اید
آری این منم که در دل سکوت شب
نامه های عاشقانه پاره میکنم
ای ستاره ها اگر بمن مدد کنید
دامن از غمش پر از ستاره می کنم

ونی که شبیه منه حالا پر پرواز شده واسه پریدنت
چینو چروک های صورتم رو ببین واسه اینه که خیلی وقته ندیدمت ...

دلم گرفته از آدم هایی که فقط بلدن الکی بهت امید بدن
وقتی میبینن بهت زیاد بدی شده بیان دستاتو بگیرن ولی خودشون بدتر باشن و آخرش کار همون
ها رو تکرار کنن،از پدر و مادر که وقتی بچه ای میگن بزرگ شی این کارو می کنیم اون کارو میکنیم
ولی آخرش جواب سلام رو هم به زور میدن..
از آدمایی که وقتی پول لازمی بهشون میگی میگن خدایی دادم همین یه هفته پیش به یکی دیگه
از آدمایی میگن دوستت دارم ولی معنیش رو نمیدونن ..(دلم خیلی پره)

پشت یه وانت بار نوشته بود:
ظرفیت دو نفر...
خودم و عشقم.....!!

میـدونی بن بسـتــــــ| زنـدگی کـجـاست ؟؟؟
جــایــی کـه ...
نـه حـــق خــواسـتن داری
نـه تــوانــایـی فـــرامــوش کـــردن

خدایـــا ؛
ایـن روزهــا حرفهـــایم
بوی نـاشـــکری می دهنــد …
امـــا تـــو…
بـه حســـاب تنهـــایی و درد دل بگـــذار

" مـــن
و یـــادِ تــــو
و کـتـابـی
وارونـه در دســتـانـم ... ! "

بزرگـــــراه هــــای مهنــــدسی ســاز
مـــا را بـــه هــــم نمـــیرسانند
عـــشـــق بـــا قـــوانین بیگانــــه اســـت
از بیـــراهه ها بیــــا
بــــرای دیـــدن کســـی
کـــه عمـــریست دوســـتت دارد!

 

میگن عاشقــــا بــارونـو دوســـت دارن
ولی من یه چـــیزی رو هیچوقت نگفتم
چه بــارون ببــاره، چه بــارون نبــاره
بــــا هــــر اتفـــــاقی به یــادت میفتــم

بدور افکن حدیث نام، ای مرد
که ننگم لذتی مستانه داده
مرا می بخشد آن پروردگاری
که شاعر را ، دلی دیوانه داده

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
محبتـــ رو وقتـــی یاد گرفتـــم کــه قصــه ی پســر کوچولویـــی رو شنیــدم که وقتـــی داشتــــ بـــارون میومــد سرشـو رو به آســمون بلند کرد و گفتــــ:خدایــا گریــه نکن درستـــ میشــه...... ملـکــــــــــــه احســـــــــــاس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 119
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 105
  • بازدید سال : 234
  • بازدید کلی : 3,168