loading...
آنتی حسرت (در حسرت ساحل سرد)
رها بازدید : 9 شنبه 30 آذر 1392 نظرات (0)

ﻣﻦ ﺗـــــــــــﮏ ﭘﺮﻡ ...
ﻭﻟﯽ ﺯﯾﺮ ﭘـــﺮﻡ ﺧﯿﻠــــــــــﯿﺎﺭﻭ ﺩﺍﺭﻡ ...
ﺍﮔﻪ ﺑﺎﺗــــــــﻮﺍﻡ ...
ﺑﺪﻭﻥ ﺩﻭﺳـــﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ ...
ﻧﻪ ﺍﯾﻨــــــﮑﻪ ﺁﺩﻡ ﮐـــــــﻢ ﺩﺍﺭﻡ...

1

ÆΔΦΛØΣ ΞΩ
به زبان باستان نوشتم دوستت دارم فكر شو بكن! از اون قديما!!

 1

تو که باشی بس است …
مگر من جز “نفس” چه میخواهم ؟

1

" قـایـقـی دارم و بـادبـانـی گـشـوده
در گـذرگـاه بـادهـایـی
کـه گـاهـی قـهـقـهـه اسـت
گـاهـی هــق هــق ... ! "

1

" بـر سـرش چـتـر گـرفـتـم
ديــدم؛
او خـودش بـاران اسـت ... ! "

1

چه معنی دارد زندگی؟!
وقتی هیچ اتفاقی "من و تو "را سر راه هم قرار نمی دهد.....

1

می سپارم به نسیم، بوسه از جنس بلور
دل مـن تـنـگ تـو بـاز ، بـاد در حـال عـبـور
بـوی چشمان تـو را می رساند به مـشام
مـی دهـــد آرامـــش ، بـــه دل نـــــا آرام

1

تو هم ای خوب من ! این نکته به تکرار بگو
این دلاویزترین شعر جهان را همه وقت
نه به یکبار و به ده بار، که صد بار بگو
« دوستم داری » را از من بسیار بپرس
دوستت دارم را با من بسیار بگو

1

چقدر خوبه یکی باشه که وقتی بهش فکر میکنی!!
اون قدر گرم میشی!!!
که یادت میره اتاقت چقدر سرده...!

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
محبتـــ رو وقتـــی یاد گرفتـــم کــه قصــه ی پســر کوچولویـــی رو شنیــدم که وقتـــی داشتــــ بـــارون میومــد سرشـو رو به آســمون بلند کرد و گفتــــ:خدایــا گریــه نکن درستـــ میشــه...... ملـکــــــــــــه احســـــــــــاس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 119
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 71
  • بازدید ماه : 142
  • بازدید سال : 271
  • بازدید کلی : 3,205